۴ پاسخ

عزیزم هر شیرخشکی خواستی بگو من برات جور میکنم

نان...گیگوز...سوپرامیل...ولی سوپرامیل خیلی خوش مزه و چربه وزن دهی داره من نان و گیگوز رو قبول ندارم سبک هستن

گلم شیر گاو بده بهش،بهتر و راحت تر

نان کلا خوب پیدا میشه همه جا

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی