۱۰ پاسخ

آره منم همینجورم دیگه بعد زایمان اوکی میشی من ۳باره پریودمیشم اصلا درد ندارم همش به زور دیکلوفناک آروم بودم

من بعد از زایمانم درد پریودم زیاد شد قبلا اینجوری نبود
سر زایمان اولم اصلا اینجوری نبود

برای من هم همینجوری بار اول که پریود شدم انگار نه انگار ولی بار دوم درد داشتم مثل قبل حاملگیم نمیدونم از این به بعدش چجوریه

دقیقا منم همینجوریم کلا درد شکم ندارم.از درد پام میفهمم پریودم😂🤦‍♀️نمیدونم ازاینکه رحممون تمیزشده یا منیکه سزارینیم شکمم برش خورده بیحسه درر نداره انقباضاتش

منم قبل از بارداریم درد های پریودیم وحتی خون ریزیم خیلیییییییی شدید بود در آون حد که میرفتم دکتر ولی وقتی بچه اولم ب دنیا آمد خیلییییی بهتر شدم

منم بعد زایمان اصلا پریودم درد نداره

منم مثل تو عزیزم انشالله بدون درد بگذره فعلا هورمونامون بهم ریخته هیچی مثل قبل زایمان نیس برای همین ممکن دردابرگردن ممکن برنگردن البته من فیبروم دارم دردام برای همین الانم بگیر تایپیکتو‌پاک کن یه صلوات واسه خودت بفرست خودتو‌چشم نکنی خخخخخ

اره برای یه سریا بعد زایمان راحت میشه پریودی

دقیقا منم همین جور بودم و اولین پریودیم بدون درد بود امیدوارم همش دیگه اینجوری باشه والا بقیه ک بهم میگفتن بچه دار بشی خوب میشی

خیلیا رو شنیدم بعد زایمان درداشون خیلی بهتر میشه مثلع مامان من

سوال های مرتبط