۴ پاسخ

برای چی زدی هفتت بالاس ک؟

منم زدم نگران نباش حرکتش کم میشه بعدش دیگه زیاد میشه

هفته ات که بالاست چرا بتا زدی

من بند ناف گردنشه نتونستم بزنم ☹️

سوال های مرتبط