خانما نارگیل توی بارداری خوبه ؟! 🥥

تصویر
۸ پاسخ

عالیه

عالیه

همه چی خوبه نترس

بلهههههههه

خوبه مخصوصا اون آب نارگیل داخلش و شیر نارگیلی که از نارگیل تازه درست بشه خیلی برای پوست و مو و زیبایی بچه مفیده

والا من از همه جا شنیدم عالیه ولی یه شب خوردم از شانس من همون شب یکی سوال کرده بود تو این برنامه همه گفتن وای نه گرمه خطرناکه و کلی استرس وارد کردن

بله عالی

من بارداری اولم زیاد خوردم خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🩷❤️💜 مامان فندق🩷❤️💜 ۴ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان پسرم جوجو ممد مامان پسرم جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری