۵ پاسخ

آخخخه
منم دخترم روز که از شیر گرفتمش
تازه کلمه شیر رو یاد گرفت
نگام میکرد با بغض میگفت مامان شیرررررر

خیلی خیلی سخته هم برای مادر هم بچه

اما خب چه کنیم که ی مرحله از رشدشونه

منم دخترمو ازشیر گرفتم ده روزه..هرشب بیدار میشع میگه جیجی حتی بعضی وقتا میاد تو بغلم دراز میکشه ک شیر بخوره لباسمم میده بالا🥲جیگرم کباب میشه ولی چاره ای نیست

مثل پسر من اونم بعد از یکسال و نیمگی اسمشو یادگرفته بود همون تایمی که داشتم فکر میکردم کی از شیر بگیرمش
که ۱۹ ماه و ۱۶ روزش بود کامل قطع کردم
بچه شیرخشک خیلی سخته

یک سال و هشت ماهگی گرفتم هم به من شد هم اون

بچم میگفت مامان میگفتم جان
میگفت جوجو
۲۰ماهگی از شیر گرفتمش با پررویی تمام😁😁

سوال های مرتبط