منم دو سه روزه اینجور شدم رفتم ان اس تی دادم اوکی بود
دکترم گفت دیگه مثل قبل نیست چون جاش تنگه فقط در حد کش و قوس میفهمی
جای بچت الان تنگ شده
بله گلم منم حرکاتش ضعیفه چون جاش تنگ شده
دیگه الان نی نی جاش تنگ شده
دستت رو بذار رو شکمت حس کردی هم خوبه
الان بیشتر کش و قوس میاد
برای منم همینه
یچی شیرین مث زولبیابامیه بخور ببین چجور میشه
یه چیز شیرین بخور ببین بهترمیشه ،اگه نشد برو nst بده
چیکار کنم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.