نی نی منم به دنیا اومد
زایمان طبیعی بودم

۱۹ پاسخ

وای مبارکه بسلامتی گلم قدمش پر خیر و برکت

زایمانت خوب بود آمپول اپیدرول زدی

قدم نو رسیده مبارک قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون❤️

ای جان به سلامتی 🌷
مبارکه ان شاءالله قدمش پر خیر و برکت

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم زیامان چطور بود؟

بسلامتی 🌸
کدوم بیمارستان بودی؟ زیاد بخیه خوردی؟

به سلامتی عزیزممم 😊❤️ قدمش پرخیروبرکت

مبارک باشه گل ان شاالله سلامت بغلش بگیری ما رو هم دعا کن

جانم مبارکه

ای جان تبریک میگم عزیزم

مبارک عزیزم

بسلامتی تجربه زایمان طبیعی چطور بود؟دکترت؟بیمارستان هزینه ها؟

مبارکه عزیزم،چطور بود زایمانت؟

سلام قدم نورسیده مبارک

مبارکه عزیزم بعداتجربتوسرفرصت بگوماهم استفاده کنیم

مبارک باشه ♥️

به سلامتی،مبارکه

قدم نو رسیده مبارک عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان فرهان❤️ مامان فرهان❤️ ۶ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا خانم 😍 مامان رستا خانم 😍 ۵ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۰ ماهگی
مامان نسیم مامان نسیم ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان مامان فسقلی هام مامان مامان فسقلی هام روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان روزهای ابتدایی تولد