۴ پاسخ

بله عزیزم کاملا طبیعیه، چون از داخل هم بخیه داری و اینکه شکم و رحم بیشتر از حد نرمال بزرگ شدن و تا بخواد به حالت قبل برگرده زمان میبره و این درد هم کاملا طبیعی هستش، من بعد از ۳۵ روز همچنان درد زیر ناف و شکم دارم

آره جای سریه

اره عادیه
من شکمم ترک برداشته بود اون ترک ها هم میسوختن

امپول جلوگیری از لخته خون زده بودی؟؟

سوال های مرتبط