بله عزیزم کاملا طبیعیه، چون از داخل هم بخیه داری و اینکه شکم و رحم بیشتر از حد نرمال بزرگ شدن و تا بخواد به حالت قبل برگرده زمان میبره و این درد هم کاملا طبیعی هستش، من بعد از ۳۵ روز همچنان درد زیر ناف و شکم دارم
آره جای سریه
اره عادیه
من شکمم ترک برداشته بود اون ترک ها هم میسوختن
امپول جلوگیری از لخته خون زده بودی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.