من گروه خونی خودم o+شوهرمo_
پسرم زردیش رو ۱۹ بود دکتره میگفت بخاطر گروه خونیته همه چیش ریخته بهم
منم بچم زردی گرفت o+
کلا گروه خونی o بچه ها مستعد زردین
ینی گروه خونی او ازهمه بیشتر امکان داره ک زردی بگیره
مخصوصا اگ با مادر یکی نباشه گروه خونی .
مثلا شما او باشی نی نی آ یا ب باشه
و توی پسراهم زردی بیشتر و باشدتره
زردی نوزاد چندتا دلیل داره ، یکیش و تقریبا مهم ترینش گروه خونیه که اونم دو مدله یکیش RH خونه یکیش نوع خونه ABO ، معمولا RH خطرناکتره بخاطر همون آمپول روگام تزریق میشه که بچه بعدی امنیت بیشتری داشته باشه
اکثر بچه ها که زردیو میگیرن
ربطی ندار ولی مادرایی با گروه خونی o_بچه ها شون میگن زردی شدید میگیرنهوووف منم o_هستم اههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.