بچها اینک میگن زردی ب گروه خونیه ینی چ.

۶ پاسخ

من گروه خونی خودم o+شوهرمo_
پسرم زردیش رو ۱۹ بود دکتره میگفت بخاطر گروه خونیته همه چیش ریخته بهم

منم بچم زردی گرفت o+
کلا گروه خونی o بچه ها مستعد زردین

ینی گروه خونی او ازهمه بیشتر امکان داره ک زردی بگیره
مخصوصا اگ با مادر یکی نباشه گروه خونی .
مثلا شما او باشی نی نی آ یا ب باشه
و توی پسراهم زردی بیشتر و باشدتره

زردی نوزاد چندتا دلیل داره ، یکیش و تقریبا مهم ترینش گروه خونیه که اونم دو مدله یکیش RH خونه یکیش نوع خونه ABO ، معمولا RH خطرناک‌تره بخاطر همون آمپول روگام تزریق میشه که بچه بعدی امنیت بیشتری داشته باشه

اکثر بچه ها که زردیو میگیرن

ربطی ندار ولی مادرایی با گروه خونی o_بچه ها شون میگن زردی شدید میگیرن‌هوووف منم o_هستم اههه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی