دختره
دختره
خوشبحالشون واسه منم دعا کنین بارداربشم🤍
قلبممم 🥺💕
عزییییزم جون دلم مبارک باشه
از روی عکس اصلا نمیشه تشخیص داد
برای من همههههه گفتن پسره ولی دختر بود😬
تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
دخترررر🩷
دختره عزیزم
دختر.
بی شک دختره😍💓
مبارکه شبیه دخمله😍
کجا رفتی سونو؟؟
خداروشکر عزیزم علائم چی داشتی؟چیزی حس میکردی؟
دخمله 🥰🥰🥰
صدرصد دختره
گردنش کوتاه دختره
عزیزدلم به سلامتی بغل بگیریش
دختره
ای جونم عزیزم خدا حفظش کنه برای منم دعاکن تازه مثبت شدم
عزیزم ایتا گروه خانمای باردارقم داریم دوستداشتی پیام بده لینک بفرستم
حدسم دختره
عزیزم ۱۲هفته و چندروزت بود رفتی سونو؟؟
پسرههه
اخه چه مماغ کوشولویی داره
بنظر من گل دختره 🩷
مبارک باشه😍دقیقا چند هفته رفتی ؟ احتمال جنسیت نداد ؟
مبارکه عزیزم دختره انگار
انتی احتمال نداد ؟؟
دختر گلی
ای جانم خوشحالم برات 😍حسم میگه پسره
پسره
پسره
منم سونو انتی مثل تو بود هم سونو گفت دختره هم مامانای گهواره ولی انومالی پسر
فک کنم دختره
شبیه سونو دخترمه بنظرم دختره هرچیه مبارکه انشالله صحیح و سالم بغلش کنی
ب دخمل میخوره
پسرررر
فک کنم پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.