خانما سزارین رو چندهفته انجام میدن؟

۷ پاسخ

۳۸و۴روز عزیزم

من ۳۸ هفته سزارین میکنم

بچه اولم ۳۸هفته و ۴روز این یکی گفتن ۳۷هفته ختم بارداریه چون دیابت دارم

برا من ۳۸ هفته و ۴ روز زده دکترم. یعنی ۴ روز دیگه ایشالا

برای منو دکترم ۳۸هفته و ۶ روز زده

من تو کلینیک بودم گفت از ۳۷ هفته تا ۳۸ هفته

معمولا ۳۸ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری