خانوما اخرین سونو کیه؟چندهفته نامه سزارین و میدن؟

۳ پاسخ

من آخری رو ۳۸ هفته دادم همون روز هم نامه مو گرفتم

من دیروز دادم و امروز نامه بستری بهم داد دکتر برای سی و هشت هفته

سونو وزن اخریه دیگه نامه سزارین رو باید دکترت بده

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی