خانوما آخرین سونو؛ سونو چیه و چندهفته باید بریم؟؟

۶ پاسخ

شاید با کلاس انلاینش میگه من قبول نکردم فقط میاد بیمارستان گفت دهانه رحمت ۴سانت باز بشه زنگ بزنین ک بیام

یعنی برم سونو احتمال داره بریچ بشه من پول ماما زدم 😐

من موندم کی باید برم ۳۷ هفته ۳ روز دارم
دکترم ندارم بهداشت هم گفت ما همون ۳۲ می‌فرستیم همونه نمی دونم برم یا ن باز جفتم گرید ۲بود تو ۳۲ هفته میترسم خطر داشته باشه

بین ۳۷ تا ۳۸ هفته

همین ۳۶ ۳۷ هفته میرن

ب نظرم الان وقتشه باید بری

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی