خانوما از کی نامه سزارین میدن؟

۷ پاسخ

۳۸ هفته ۳ روز

والا من هنوز منتظرم🥲

بستگی به دکتر داره من ۳۷هفته۳روزم نداد گفت برو ۳۹هفته بیا بدننم دیگه همراهی نمیکنه

من یکشنبه رفتم نامه رو داد ولی گفت دوباره باید برم سونو بدم تاریخ دقیق بده تو نامه تاریخ نزده هنوز

از ۳۶میدن دیگه

بستگی به دکتر داره

از ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان 🩷PANAH🩵ABTIN مامان 🩷PANAH🩵ABTIN ۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری