۸ پاسخ

باید تا الان میگرفتی ها از ۳۳ هفته به بعد میدن

پول دادی یازایمان دومته میری بگیری

منم گرفتم نامه سزارین رو ولی بچه من بریچه نچرخیده ۳۶ هفته سونو دادم گفت بریچه رفتم پیش دکتر بدون گرفتن زیز میزی بدون هزینه نامه داد بهم تا ۱۵ این ماه برم بیمارستان حالا دیگه هزینه اونجارو نميدونم چقدر بشه

برای منو هفته پیش داد

من سوم میرم بگیرم

من اول ۳۷ گرفتم چند روز پیش

به من گفته ۳۶ هفته بیا بدم

به من گفته ۳۴ یا ۳۵ بیا

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد