ب من گفت ۳۵ هفته میری سونو میایی مشخص میشه سز یا طبیعی اگ سز باشی نامتو میزنم من احتمال زایمان زود رسم هستم ۳شنبه مشخص میشه
من دوشنبه میخوام بگیرم
۳۸
برامن ۳۷هفته۳روز نامه داد سونو هم نخواست
برای من ۳۶هفته داد
به من گفت 37 هفته برو سونو بعد با سونو بیا بدم نامتو
به من گفت 10روزمونده بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.