دکترا هفته ی چندم نامه سزارین میدن دیگه؟

۷ پاسخ

ب من گفت ۳۵ هفته میری سونو میایی مشخص میشه سز یا طبیعی اگ سز باشی نامتو میزنم من احتمال زایمان زود رسم هستم ۳شنبه مشخص میشه

من دوشنبه میخوام بگیرم

۳۸

برامن ۳۷هفته۳روز نامه داد سونو هم نخواست

برای من ۳۶هفته داد

به من گفت 37 هفته برو سونو بعد با سونو بیا بدم نامتو

به من گفت 10روزمونده بیا

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷PANAH🩵ABTIN مامان 🩷PANAH🩵ABTIN ۵ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری