سلام دوکتور هفته چندم نامه سزارین میدن؟

۶ پاسخ

امشب معلم ابتداییتو کلی دعا کردم 😐

من۳۶گرفتم

دوکتور نه دکتر 😐😐 عجب

از هفته ۳۵ دیگه نامه میدن

من۳۶هفته گرفتم

دکتر،،،،

فکر کنم ۳۶ یا ۳۷

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی