نامه سزارین دکتر هفته چندم میده؟؟؟

۳ پاسخ

من قراره یکشنبه برم پیشش نامه بهم بده

بمن گفت ۳۵بیا بدم

۳۷ هفته معمولا ولی برای من ۳۶ هفته داد

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد