دخترا از هفته چندم به بعد دکتر نامه سزارین میده؟

۸ پاسخ

به منم ۳۳ هفته داد

به من از هفته ۳۲ داد گفت پیشت باشه هروقت لازم شد بری بیمارستان

هفته ۳۷

۳۶ ب بعد

۳۷ هفته داد به من

واسه من روز قبل تازه نامه داد کلی استرس کشیدم

۳۶ فکر کنم

35ب بعد

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی