۶ پاسخ

سلام باید بری وقت سزارین بگیری

الان بری بهت تاریخ میده

معمولا ۳۸ باید پر بشه بعدش

دکتر من گفت از چهل هفته کامل یک هفته ۱۰ روز زود تر برای سزارین

38 عزیزم

۳۸ کامل باشی

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد