من ۳۵ هفته و دوروزمه ولی دیروز پیش دکترم رفتم گفت ۱۰روز دیگه بیا بهت نامه بدم.حساب کردم یعنی ۳۶ هفته و ۳ روز نامه میده بهم
من دکترم گفت ۳۵ هفته بیا نامه بدم سزارین اجباری ام
من آخرین سونو رو دیروز دادم بهم نامه داد واسه ۴ اردیبهشت
من دکتر گفت تو 35 هفته بیا نامه بگیر و ده ملیون هزینه سزارین دوم میگیرن شنبه میرم تو 34 هفته
شنبه میرم واسه گرفتن نامه
من چون بچم بریچه گفت اگه تا ۳۷ هفته همینجوری بود بهت نامه میدم ، هنوز نرفتم
فک کنم تو ۳۸ هفته دیگ بچه کامل شده انجام میدن
هفته ۳۶ گفته به من
بعد آخرین سنو که تو ۳۶ هفته دادین تاریخ زایمان میزنن
نمیدونم والا سزارین دومی ام هفته بعد برم ببینم میده یا نه
هروقت پول زبرمیزی بریزی خخخ
من امروز گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.