سلام خانمها، سزارین هفته چندم انجام میدن؟؟

۸ پاسخ

۳۸ به بعد
بستگی ب موقعیت داره

من و ۳۸ هفته و دوروز زده

معمولا توی ۳۸

37و یک روز

برا من ۳۸ هفته و ۲ روز داده

از ۳۷ هفته معمولا دیگه انجام میدن بستگی به تشخیص دکتر داره

معمولا ۳۸ به بعد

از۳۸ هفته و ۴ روز به بعد قابل برداشتنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد