نامه بستر سزارین رو از هفته چندم میدن؟ی

۱۱ پاسخ

واسه من ک روز قبل میده

من۳۵هفته داد

دكتر من اصلا سزارين قبول نميكنه دكتر شما چطور قبول كرده

من ۳۴هفته نوبت کنترل داشتم،ندادو گفت دفعه ی بعدی اومدیددوباره،که میشه فردا و۳۷هفتع‌و دو روز هستم که انشاللع نامه بده برای هفته ی بعد

دکتر من۳۵هفته داد

هررچی زودتر میتونی بگیری بگیر مثل من نگه ندار اخر تو هول و ولا بیوفتی

هفته ۳۷ میگیرم واسه سزارینم که اواخر ۳۸ هست

اخرین ویزتت رو که بری دکترت نامه میده و کار هایی که باید بکنی رو میگه تو هفته ی ۳۷ یا اول ۳۸ دیگه دیرتر نیست چون نهایتا ۳۸ هفته و ۴ روز باید سز شده باشی

من ۳۴ هفته گرفتم، هر وقت پول ببری برات مینویسه دیگه😃

سلام، برای من دکتر ۳۵ هفته داد که خدای نکرده کیسه آب پاره شد یا بچه تکون نخورد یا خونریزی کردم ببرم بیمارستان

فکر کنم ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری