بچه ها نامه سزارین رو کی میدن دکترا؟؟

۶ پاسخ

۳۶ هفته

۳۶هفته
دیروز من گرفتم

36 هفته باز مونده ب دکترت

بمن این هفته داد

37یا 38هفته

من خودم 37هفته رفتم گرفتم فعلا تو فکرای چیزها نباش چون دیر برات میگذره

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد