۵ پاسخ

قشنگه عزیزم ، اما فکر کنم پوشیدن و در آوردنش داستانی ها

سخت میشه واسش پوشیدنش

اره نازه

نه بنظرم خیلی شلوغه

اره قسنگه ولی بهش میاد ک کفش راحتی نباشه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی
مامان ثنا مامان ثنا ۲ سالگی