۶ پاسخ

آبپز میکنم رنده میکنم با بعضی از غذا هاش قاطی میکنم،

آبپز میکنم به زردش یکم آب اضافه میکنم میخوره

من میجوشنم

نه لب نمیزنه ب تخم مرغ

تو سن بچه شما بود آبپز میکردم با خرما و کره له میکردم ولی الان هم آبپز میکنم گاهی ام املت بروکلی با تخم بلدرچین و املت با گوجه و ...

من امروز با شیر پسته بادو م گردو شیر خرما. مخلوط کردم دادددم.

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی