من فقط دو سه روز اول نبستم چون تو بارداری نمیتونستم سوتین بزارم سینه هام درد داشتن سختم بود بعد زایمان مادرشوهرم گفت حتما سوتین ببندم چون نبندم شیر برمیگرده و کم میشه. منم ۴ تا سوتین راحتی از این نیم تنه ها گرفتم کلا همونارو میپوشم خیلیم راحته
نه نمیبندم آزاد و رها 😅
منم میدم از این هندی ها یا تمام نخ
شیردهی میبندم
اره سوتین راحتی
سوتین شیردهی
سوتین شیر دهی راحت
اره
سوتین تمام نخ
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.