کسی هست بچه اش شیر کومیداژن بخوره؟؟؟؟

۵ پاسخ

وزن دهیش خوبه خداروشکر،من دیروز بردم دکتر دوسه روز پیش هم بهداشت گفتن خوبه

نه اتفاقا بو زیاد نمیده مثله پپتی،پسر منم رفلاکس وآلرژی داره دکتر گفت قطع کن،شماهم تو سازمان غذارو دارو ثبت نام میکنید؟؟چندتا دونه بهتون میدن؟؟

مگ حساسیت داره بچت

خوب فقط بو میده خیلی امروز میبرم دکتر برا وزنش ببینم وزن دهی داره یا ن شیر خودم قط کردم حساسیتش بیشتر می‌شود

آره عزیزم من میدم چطور

سوال های مرتبط