بچم از صبح تکون نخورده شیرینی ام خوردم ☹️☹️

۳ پاسخ

طبیعی هنوز کوچولویه یکی میزنه باز بعدی رفت خدا میدونه کی بزنع فردا پس فردا سه روز چهار روز😅مخصوصا جفتت قدامی باشه

اشکال نداره منم اینجوری میشدم

یه چیز شیرین بخور بعد به طرف چپ بخواب بعد دوساعت تکون، میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی