۸ پاسخ

اگ باشامپو بچه میشوری و بعدم با سرم شست وشو خودتو میشوری و باسشوارم خشک میکنی ک ن طبیعی نیست

منم سزارین بودم ولی ترشح زیاد دارم زود زود بو میگیرم.
والا خیلیم رعایت میکنم رابطه هم نداریم.
هفته ای دوبار حموم میرم با شامپو بچه میشورم خودمو و خشک میکنم و هر روز صبح لباس زیر مو عوض میکنم

ارع گلم طبیعیه منم دقیق چند ماه همینجوری بود دگ خدش خب شد
مال بخیه هاست از من ک عفونت کردن و پاره شدن بو میداد تا چن ماه

اره منم همینجوریم

برو ی معاینه بکنن احتمالا عفونت داری

بخیه هام افتاده همشون

طبیعی زایمان کردم

طبیعی زایمان کردی؟
بخیه هات عفونت کرده
بخیه سزارین منم عفونت کرد خیلی بوی بدی میداد

سوال های مرتبط