برای شیو کردن فقط باید از ژیلت استفاده کرد؟ از پودر موبر نمیشه؟

۵ پاسخ

نه مشگلی نداره من همیشه از موبر استفاده کردم من الان بارداری چهارم هست تا الان که هیچ مشگلی هم نداشتم

چون گوگرد داره ضرر داره

من اگه قبل از بارداری عقل داشتم میرفتم لیزر
الانم مجبورم با ژیلت انجام بدم کارامو😐

موبر ضرر داره اره بهترین ژیلته

بهتره همون ژیلت رو بزنی نوره میشه اما من دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی