نه مشگلی نداره من همیشه از موبر استفاده کردم من الان بارداری چهارم هست تا الان که هیچ مشگلی هم نداشتم
چون گوگرد داره ضرر داره
من اگه قبل از بارداری عقل داشتم میرفتم لیزر
الانم مجبورم با ژیلت انجام بدم کارامو😐
موبر ضرر داره اره بهترین ژیلته
بهتره همون ژیلت رو بزنی نوره میشه اما من دوس ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.