مامانا گلوم درد میکنه توشیر دهی چی مجاز بخورم

۵ پاسخ

وای گلوی منم درد گرفته نمی‌دونم چی بخورم عصابم بهم ریخته

سفکسیم
دیفن هیدرامین
شربت گل بنفشه باریچ
ابجوش و‌عسل
دمنوشام ک‌همشون مجازه
من هروقت مریض میشدم دکتر اینارو میگف

سفکسیم داده دکتر به من

قرص سرما خوردگی فقط .
و میتونی دیفن هیدارمین قرقره کنی ولی قورت ندی منم یه هفته پیش سر گلو درد دکتر بودم

عسل آبلیمو

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان آرتین💙لیانا💜 مامان آرتین💙لیانا💜 ۵ ماهگی