۷ پاسخ

صبح تا ظهر بعد وعده صبحانه و‌ نهار بهترین تایمشه حالا میتونی نیم سیسی نیم سیسی بدی یا کل یک سیسی رو یجا بدی

منم همینو میدم بعد اولین شیرصبح بده

من نزدیکای ظهر بهش میدم مارک پِدیا بست گرفتم براش

منم همینو میدم ولی سعی می کنم صبح بدم چون شبا خوابشو بهم میریزه

منم اویفر میدم دکتر گف عصرها چون آهن هم داره

صبح بده

صبحا با صبحانه بده

سوال های مرتبط

مامان بادوم خانوم مامان بادوم خانوم ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی