یکم بدوش تو دهنش بعد بده شاید گرفت
از قطره آد بزن سینت میخوره کم کم عادت میکنه
پستونک بذار دهنش بمکه بعد یهو در بیار سینت و بذار دهنش دهتر من اینجوری بعد چند روز گرفت
تجربه ی من ک سینمو نگرفت
پستونکو گذاشتم دهنش مک زد زودی درش اوردم سینمو گذاشتم بعد سینمو گرف
دقیقا خواهرزاده منم همینجوری بود تقریبا بعد از ۱۵روز سینه خواهرمو گرفت
عزیز شاید شماهم مث خواهرم سینه تون درست نمیزارین داخل دهان بچه
عزیزم گریه هیچ فایده ای نداره من ک تو بیمارستان بودم بخاطر بستری شدن بچم پرستار گفت تو گریه و بی قراری کنی بهش منتقل میشه اون حس تو رو کاملا درک میکنه خودت آروم باشی آرومه و گفت گریه باعث تلخی شیر ت میشه پس آروم باش و سعی کن بهش شیر بدی
سعی کن خواب الودش کنی بعد شیر بدی بهش
منهنوز دارم دعا مبکنم که بگیره🥲انشالله براب توزودی بگیره و راحت بشی
الان خودتم بشینی گریه کنی چه دردی دوا میشه؟
شاید ی جاش درد داره که نمیگیره الان گریه میکنی شیرتم مزش بد میشه بگیره هم انگار داره زهر میخوره بچه
شاید گوشش درد داره بچه من سر بچه اولم هروقت گوش درد بود سینمو نمیگرفت
شاید نوک سینه هات سفته ک نمیتونه بگیره یکم نوک سینه هات ماساژ بده منم بچم اول سینه رو اصلا نمیگرف دجترا میگفتن فکش خیلی ضعیفه نمیتونه بگیره من پسنونک گذاشتم دهنش میک زد ک میک زدن یاد بگیره بعد فوری سینم گذاشتم دهنش گرف
فردا برو بهداشت اونجا کمکت میکنن وقت میزارن تا دوباره سینتو بگیره
سینتو سرشو شیرین کن یکم بده ببین نمیگیره
توخواب بهش بده یاتوماشین بشینین دورش بدین این راهاروخواهرم امتحان کرده
نباید گريه كني، بايد خودت اروم باشي كه بتوني شيرش بدي
راهای مختلف امتحان کن سرشیشه بزار سرسینه ات ببین اینجوری نمیگیره
چیکار میکنه چطور نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.