۶ پاسخ

منم بعد ۵ روز تاخیر شدم🥲
خیلی دل خوش کرده بودم

سلام جانم متاسفم انشالله ماه بعدی گلم این برمنامه گهواره ست چرا مال تو اینطوریه

منم دلم میخواست گریه کنم ولی نکردم که این ماه پر از امید جلو برم

منم امروز شدم
این ماه میرم برای ای یو ای

ای بابا😥حس بدیه میفهممت ایشالله ماه بعد

واییی نه حس خیلی بدیه

سوال های مرتبط

مامان 🎀Janan🎀 مامان 🎀Janan🎀 ۵ ماهگی