خانوم ها کسی بارداری شیمیایی شده ؟

۱ پاسخ

بله من پارسال داشتم بعد یه هفته تاخیر با لکه بینی و بتای کم پریود شدم و تا یک ماه لکه بینی داشتم تا وقتی ک بتا صفر شد

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ... 😍... مامان ... 😍... هفته پانزدهم بارداری