احتمالا یا لباس زیاد تنش میکنی یا دمای خونتون بیشتر از ۲۴درجه هس
وزنش که به نظرم خوب میاد، بعد نظر دکتر و متخصص این بوده، اگر باز به حرفش و نظرش مشکوکی یه دکتر دیگه ببر
نظر هر پزشکی فرق داره طبق خودش پیش برو
دکتر دختر من ازم چکاپ خواست
دمای بدنشو اگه معتدل نگه داری کمتر سرما میخوره
خونه رو خیلی گرم نکن
لباس هم دو لایه کافیه
تو این فصل چون سرد و گرم میشه تنشون سرما میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.