۴ پاسخ

احتمالا یا لباس زیاد تنش میکنی یا دمای خونتون بیشتر از ۲۴درجه هس

وزنش که به نظرم خوب میاد، بعد نظر دکتر و متخصص این بوده، اگر باز به حرفش و نظرش مشکوکی یه دکتر دیگه ببر

نظر هر پزشکی فرق داره طبق خودش پیش برو
دکتر دختر من ازم چکاپ خواست

دمای بدنشو اگه معتدل نگه داری کمتر سرما میخوره
خونه رو خیلی گرم نکن
لباس هم دو لایه کافیه
تو این فصل چون سرد و گرم میشه تنشون سرما میخورن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی