دو سه تا خوبه
یه دونه وقتی تا حالا ندادی و بستشم هست تهش دوتا
فک کن من هر روز ۲تاش میدادم بهش میخورد😁
و دقیقا از چند روز پیش ب طور تصادفی دختر من دیگ هرکاری میکنم کلا لب نمیزنه 😂
یعنی واکسن یکسالگی ک زدم براش بعدش بدغذا شده فقط عصر ک میشه یکم اونم با کلی بازی کردن باهاش یکمی غذا میخوره
من هر روز میدادم ب دخترم اما اینجا مطلبی رو خوندم ک یکی از مامانا میگفتش دکتر نی نیش گفته ک حداقل در هفته ۳ بار داده بشه چون یه چیزی توی این تخم بلدرچین هست ک زیادیش برای کلیه های بچه ها خوب نیس چون نمیتونه هضمش کنه کامل
من دوتا میدم
من دوتا میدم
یه دونه سنگینه براش
دو، سه تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.