شیرخشک بیومیل خوبه؟

۲ پاسخ

من از دوماهگی فقط بیومیل میدم خوبه

منم از هشت ماهگی بیومیل دادم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سبحان، مهرسام مامان سبحان، مهرسام ۱ سالگی