من فعلا شیرخشک میدم روزی دوبار ۱۵۰ تا میخام فقط شب بدم یه وعده بلکه غذا بخوره
پسرمن سیر پاستوریزه دکتر گفت نده ..فقط شیرخشک ادامه بده
پاستوریزه اگه مجبوربشم میدم مثلا مسافرتی جایی بریم به داروخونه دسترسی نداشته باشم هفته ای یه بار نهایت درکنارخودمون میخوره شیرخشک هم روزی۳۰۰/۲۰۰سیسی
من فعلاشیرخشک گاهاروزی یه لیوان پاستوریزه
من که تا دوسالگی همین دو وعده رو میدم بعد اونم یه وعده میدم چون فکر نمیکنم پسرم پاستوریزه بخوره. حداقل شیر خشک بدم. الان چند سی سی میخوره دخترت؟
۹۰ تا شیر پاستوریزه میریزم براش تا ۱۵۰ سی سی آب میریزم روش با دوپیمانه شیر خشک
خودش شیرشو پس زد دیگه نخورد پاستوریزه هم نمیخوره
والا من قصد دارم تا اخر فروردین شیر خشکو بدم.الانم روزی یدونه ازین شیر پاستوریزه کوچولوها میخوره.دو الی سه بار هم شیر خشک
من خیلی وقته فقط پاستوریزه میدم . میتونی با سویق و خرما میکس کنی مقوی تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.