۷ پاسخ

دستمال مرطوب استفاده میکنید؟

هر پمادی میزنی دیگه استفاده نکن
اگر بعد قطع پماد درست نشد پوشکشو عوض کن

حساسیت داره پوشکش عوض‌کن

کالاندولا نزن بدتر میشه
برا سختیه اون وازلین بزن

حساسیته

پماد چیا میزنی بهش

حساسیت داده کالاندولا بزن

سوال های مرتبط