۵ پاسخ

من کلا سایز های بالارو‌زود نمیگیرم،فقط سایز صفر تا سه ماه ،چهار پنچ دست نیازه،چند تا هم رکابی زیر دکمه،باقی سایز هارو با توجه به رشد بچه و فصل و نیاز میخرم،واسه پسرمم همینکارو کردم

۴ دست نیوبرن ینی دو صفر بخر سه دست صفر و اگه نبود یک ، ولی دوصفر بیشتر نیازه، بعد که به دنیا اومد متناسب با بزرگ شدنش لباس بگیر و مناسب فصل ، یه دست مجلسی هم بگیر برای بدو تولد که به دنیا میاد میان دیدنیش بهش بپوشونی ترجیحا سرهمی قشنگتره جوراب و دستکش سر خود باشه

حداقل ۳ دست سایز صفر تا ۳ ماه . دوتا سرهمی .۳ تا ۶ ماه . (سرهمی ۰ تا ۳ ماه خیلی فاقشون کوچیکه واسه اوایل حتما ۳ تا ۶ ماه بگیر ) . سایز یک هم ۳ دست . سایز دوهم فعلا دو دست بگیر رنگای تیره تر چون موقع غذا خوردنش میشه .

والا دوستم یک ماه نشده دنیا اومده بچه اش ۱۵ روزه ۴ ،۵تا صفر استفاده کرده بستگی به بچه داره اوایلش هم که تند تند مدفوع میکنه

من لباس اینارو گرفتم گلم امیدوارم به کارت بیاد
دو سه دست هم بعد نوشتن این لیست خریدم همین طوری خوشم اومده دیگه ننوشتم

تصویر

سوال های مرتبط