تیامو بردم واکسن زدم🥲🥺

۶ پاسخ

خوبی خواهر مرخص شدی

منم امروز زدم چند تا بود واکسن؟

مواظبش باش
خداروشکر دلای من به سلامت گذروند انشالله براتیامم راحت باشه

منم برای پسرم تازه یک ساعت پیش بردم زدم😢

مبارکه به سلامتی انشالله راحت بگذره براش

مرخص شدی

سوال های مرتبط

مامان دیانا 🫶♥ مامان دیانا 🫶♥ ۲ ماهگی
مامان دوتا گل🌸 مامان دوتا گل🌸 ۵ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی