واکسن دختری زدم 🥺

تصویر
۶ پاسخ

بسلا متی انشاالله براش سبک باشه🥰

خیلی گریه کرد؟؟؟منم باید فردا یا پس فردا برک بزنم

عزیزم ایشالا مبارک باشه
سبک باشه براش

پاهاشو قنداق کن بنظرم دختر من پاهاشو تکون میداد خیلی گریه میکرد

میشه توضیح بدی از حالش و اینکه چیکارا کردی منم ده روز دیگه باید بزنم نگرانم دخترم اذیت نشه

همه امروز چرا واکسن زدیم
منم انروز واسه دخترم و زدم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی