منم امروز زدم بعدش قنداق کردم و بهش پاراکید دادم ۴ساعتی باید بدی و حوله یا کیسه آب سرد امروز فردا هم گرم
این یکی دوروز رو خیلی حواست باشه
بیشتر بغلش کنید توخونه راه ببرین خلاصه هرکاری که بچه باهاش آروم میشه انجام بدین .
شبام حواست باشه تب نکنه استامینوفن سر ساعت بده عزیزم
بچه منم روز اول که واکسن زدیم
عصرش خیلی گریه کرد یه ۴ ۵ ساعت پشت سرهم
کلا توبغلم بود خسته میشدم شوهرم بغل میکرد .اینجوری بچه آرومتر میشه
الهی بگردم🥲
پسر منم الان ۴ ماهگی و زد . کم گریه کرد خوابید خدا کنه شب آسونی و بگذرونیم 🫠
من قنداق کردم
فقط پایین رو بستم
خیلی بهتر بود
دیگه پاش تکون نمیخورد و گریه نمیکرد
استامینوفن هم ۴ ساعتی دادم کمپرس سرد هم یه سره گذاشتم
خداییش قنداق خیلی کمک کننده بود
داغ هم چند باری شد که کمر و زیر بغل رو دستمال کشیدم
امشب خیلی مراقب تب ش باش
شب خیلی بالا میره
پارچه نم دار بزن پیشونیش
مراقب باش تب نکنه
اخی عزیزم پارکید بزن ب پاش قنداقش کن
اخی چکوجولوه
الهی 🥺🥺🥺چقدر گریه کرده😭
اون لحظه که واکسن میزنن خیلی مظلوم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.