آره پسر منم خیلی اذیت شد به حدی گریه میکرد صداش می گرفت 😥
برا منم گرمه انگار شیر نمیخوره زیاد بیحاله
نه شبش فقط یکم نق زد خداروشکر البته یکمیم تب داشت
اگر کیسه سرد میذاری از اونه چون باعث میشه سفت بشه ودردش بیشتر میشه
بچه من فقط تب کرد و تو خواب ناله میکرد دیگه جیغ نمیکشید
نه خدارو شکر بچم زیاد نمیفهمید هیچکدومش رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.