۱۰ پاسخ

سرو بدنشم داغ میشدمیبردمش تو حیاط باد خنک میزد خنک میشد بچم تبش میومد پایین

هر۴ساعت پاراکید روز اولم پاشو قنداق کردم، بعدم جای واکسن از همون استامینوفن یک قطره میزدم ک دردش اروم کنه، ن ورم کرده نه سفت شد

روز اول هر۴ساعت روز دوم هر۶ ساعت بهش ۲برابر وزنش پاراکید بده هر یکی دوساعت یکبار تبشو چک کن روز اول تا شب موقع خواب هر یک ساعت ۱ دقیقه کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم بذار روی جای واکسنش لباساشم خنک بپوش جلو باد کولر نذاریش
ایشالا ک سبک میگذره

هر ۴ ساعت بهش استامینوفن بده روز دوم هر ۶ ساعت به نظر من اصلا کمپرس سرد نزار فقط گرم بزار جاش سفت نمیشه من برای هر دو واکسن پسرم همین کارو کردم پاهاشم حتمآ حتما قنداق کن

ببین من ب علاوه قطره دو روز کامل قنداقش کردم
اصلاهم کمپرس سرد و‌گرم نزاشتم
بچم خداروشکرنه تب کرد نه پاهاش متورم شد ن قرمز شد
قنداق پا خیلی جوابه جیش بچه میخوره ب جای واکسنش زود خوب میشه

هر۴ساعت قطره پاراکید بده بهش تبش کنترل کنه....ازشکم به پایین پاش ببندتاحرکت نده..کمپرس سرد بزار روپاچپش نه مستقیم یه دستمال بپیچ سرماخیلی حس نکنه هریک ساعت ۴...۵بار یخ بزار فرداش هم کمپرس گرم بزاروقطره باز بده...دیگه تمام🥲

مامانم بهم گفت که اگه بعد واکسن بهش روغن بزنی وبا پلاستیک بپوشونی اصلا درد نمیگیره پای بچه

سوال منم هست
بچه من دوهفته دیگه باید بزنه از الان من تب کردم
هر کی میدونه به منم بگه

هر 6ساعت پاراکید بده
امروز کمپرس سرد تا 24 ساعت
24 ساعت دوم کمپرس گرم
تبشو تند تند چک کن بالا نره
اگه قنداق چسبی داره پاهاشو فقط باهاش قنداق کن هرچی کمتر تکون بده بهتره دردش نمگیره
لباس زیاد تنش نکن
پتو کلفتم روش ننداز

هر ۴ ساعت اکه دیدی خیلی دردداره اگرنه هر۶ساعت دوبرایر وزنش استابده پاشو کپرس سردبزار قنداق کن ک زیادتکون نده. دردش میگیره طقلی جای خنک نکهدار تنددتندشیربده منکه همین کاراروکردم تاگذشت دیکت جوجم خالش خوب شد 😍😍😍✨

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری