۷ پاسخ

قنداقش کن راحت میخوابه

الهی منم ماه دیگ باید بزنه چقد گناه دارن نی نیا🥺

استامنیفون بده بخوره و یکمم با پنبه بزن ب جا واکسنش من زدم اصلا ن گریه کرد ن دردش گرفت

اطراف جای واکسنش رو ویکس یا روغن گوسفند بزن
بعدم پاهاشو شل قنداق کن تکون نده دردش بگیره

پاراکید بزن ب پاش

قطره هاش حتما سروقت بده
پاهاش،اروم نگهدار رو پات بنداز بچه رو
با روسری پاهاشم ببندی خوبه

قطره استامینوفن بهش بده

سوال های مرتبط