۴ پاسخ

اگر شیر خوب میخوره احتمال زیاد کولیک داره. شربت سایمیتیکون من دکتر بهم داد آب رو اتیش بود. البته الان چند روزه بازیگوش هم شده خوابش ک میاد گریه میکنه کلا نمیخاد بخابه

قنداقش کن اروغشو حتما بگیر گرمش کن میخابه

احتمالا کولیک داره

یه مشکلی داره 🥲واقعا آدم خسته میشه همینجوری مراقبت کنه حالا گریه هاشونم اضافه بشه دیگه هیچی

سوال های مرتبط

مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی