کولیک یا رفلاکس داره شاید
حتما ببر دکتر ببینه
سرخود هیییچ قطره ای نده
رو ساعت بهش شیر بده گشنه اش نزار
۱۵ تا هر دوساعت اگه شیر خشک
اگه شیر خودت انقدر بده تا خودش سینه رو ول کنه
اروغ بعد هر بار شیر خوردن
ماساژ شکم
قطره پدیلاک صبح ها
و جای تازیک صدای سشوار و ارامش درونی خودت
گوش درد نداره؟
احتمالا گشنشه که خوابش نمیبره
احنمالا کولیک رفلاکسه دیگ امشبو شکمشو ماساژ بعده باروغن در جهت عقربه ساعت پاهاشو ورزش بده تو گوگل بزنی هست قنداقم کن اروممیشه
صدای سشوار بزار با گوشی
فردا دکتر ببر احتمالا قطره کولیک میده
آروغشم حتماً بگیر
سشوار روشن کنی آروم میشه شایدم کولیک رفلاکس داشته باشه دکتر باید ببری من بردم قطره کولیکز داده هر ۱۲ساعت ۷قطره میدم مث قبل دیگ نیست تا صبح بیدار بمونه گریه کنه خیلی آروم شده میخوابه
صدای سشوار بزار براش
عزیزم احتمال زیاد کولیک و رفلاکس داره...مثل ۹۰ درصد نوزدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.